فآפــشـہ



√פֿـآطرآت مجآزے פֿــآموش مــטּ√

Memories Off Girl

چند روز پیش همینطوری لینک به لینک رسیدم به یه وبلاگ...

از اولین پستش شروع کردم به خوندن...

38تا پست داشت...

اولش خیلی برام سوال بود...

اما اخرش فهمیدم اصل حرف جامعه منو زده...

جامعه...

ادمای جامعه من...

موندم با چه دلخوشی اسم خودتو گذاشتی مرد!؟

جمع نمیبندم!

ولی...مخاطبم با اکثریته...

تویی که وقتی یه زن پشت چراغ قرمز سر یه چهار راه ایستاده با یه ارایش غلیظ و موهای افشون...!ازش نمیپرسی چه دردی زیر ارایشت داری که با این رنگ و روغن قایمش کردی؟

چرا بجای اینکه برای تنش قیمت بذاری ازش نمیپرسی چرا تنتو حراج میکنی؟

چرا فقط منتظرین یکی باشه تنشو بذاره به حراج برای چند ساعت لذت شما!

میدونی درد اون فاحشه چیه؟

میدونی اصلا چی شد که فاحشه شد؟

ادعا میکنی که دین داری!ولی نداری!

محرما لباس سیاه میپوشی ولی تا یه زنو دیدی دندونتو تیز میکنی براش!

کاش یه ذره ادم بودین!

کاش بجای نذرای محرمو مکه و سوریه و کربلا رفتنو... سفره نذر فلان امام واسه پوز دادن به فامیلتو جمع میکردی!

بجاش یه کمک مالی به یه زن میکردی...بدون چشم داشت به تنش!

مثل کوروش بزرگ...توام نواده همون مرد بزرگی...تو آریایی!یادت باشه!

و اما...

جوونای مملکت من!

به چه قیمیتی؟

دخترای مملکت من که انقد زود وابسته میشن و اینقد زود عاشق میشن که متوجه هیچی نمیشن و وقتی متوجه میشن که شاید کار از کار گذشته باشه!

و تو؟اره تو پسر! مخ یه دخترو میزنی و وقتی مطمئن شدی قلبشو روحش مال توئه و استفادتو کردی مثل یه زبال دورش مندازی!

تو چطور واسه خواهر و مادرت غیرتی میشی ولی واسه دوست دخترت روشن فکری؟

و شما پدرو مادرا!

که با یه اشتباه کوچیک بچتونو ترد میکنید!یا اینکه با زخم زبونو کاراتون روانیش میکنید و وقتی متوجه میشین که یه فاجعه به بار اومده...

شما وقتی نمیتونید یه دوست باشین برای برای فرزنداتون اصلا چرا بچه دار میشید؟

آخ...

جامعه!

چه جامعه ای دارم من...

چه مردمی دارم من...

زمینم دیگه طاقت کثافت کاریای شمارو نداره...

میخواستم خودم از شخصیت این وبی که میخوام معرفی کنم بگم...

قلم خودش زیباتره... و دردشو بهتر بیان کرده...

داستانی که وقتی همشو خوندم مغز استخونم یخ بسته بود...

که وقتی با شخصیت ادرینا اشنا شدم چقد متاسف شدم واسه جامعم!

چقدر متاسف شدم برای شما!

شمایی که فک میکنید دوست پسرتون یا دوست دخترتون یه فرشتس و فقط خودتون عاشقید..

شخصیت این وب شاید از نظر شما فاحشه باشه...

ولی مردای کثیفی دست داشتن...

و باعث شدن یه دختر از قعر پاکی به قعر نجاست برسه...

این فکرای هرزه شماست که باید سنگسار بشه...

توی ذهن این فاحشه هیچ هرزگی نیست ولی ذهن شما!

من دیگه چیزی نمیگم...

خودتون برین بخنید و خودتون قضاوت کنید...و عبرت بگیرین

adri.persianblog.ir/

در پناه ایزد پاک...


نظرات شما عزیزان:

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت23:27---6 شهريور 1392
سلام آجی
آدرس جدیدشو داری بهم بدی
خواهش می کنم


رضا
ساعت17:24---10 مرداد 1392
زن و مرد
اونکه تن داد و روح نداد
فاحشه اس


حسین
ساعت20:32---7 ارديبهشت 1392
همه چی رو گردن مرد ها ننداز

فاحشه گی زن و مرد نداره ،اون مردی که این کارو میکنه هم مریض اونی که تن به این کار هم میده همینطور به قول شما اکثریت مردها ولی زن رو جوری گفتی که ...همشون که از درد و بدبختی اینکارو نمیکنن خیلی هاشون میخان خیلی چیزا رو تجربه کنن این تجربشونه که درد های بدی رو براشون میاره
پاسخ:اوهوم درسته


Alireza
ساعت12:42---1 ارديبهشت 1392
سلام تا چند ماه پیش دردای دیگرون دردای من بود و سعی میکردم توی دنیای مجازی بتونم حداقل درکشون کنم و نور امیدی تو دلشون روشن کنم و هرکاری که ازم بر می اومد واسه آرامششون انجام میدادم البته الانم دغدغم غم و غصه خوردن بیخودیه جوونای ماس. دخترایی که تو خیال و باورشون رابطشونو با دوست پسرشون عشق میدونن ولی وقتی کمی میگذره و به خودشون میان میبینن اسیر سواستفاده ی جنسی شدن و از اون حرف ها و قول و قرار های عاشقانه فقط خاطرات بد مونده و بخاطر بازی خوردن هر روز میمیرن . کاش عشق هاید دروغین نبود . میدونم فضولیه ببخشید ولی به عنوان داداش مجازیت میخوام اگه با خوندن نوشته هاشون اذیت میشی زیاد وارد وبلاگ های غمگین نرو آخه مثل خودمی منم دپرس میشدم و قلبم خرد میشد . تا میتونی شاد باش . بازم ببخشید فضولی کردم . بای پاسخ:حرفت کاملا متینه سعی میکنم کمتر برم ولی راحت نمیتونم بگذرم

مرمر
ساعت19:20---31 فروردين 1392
هعی واقعا ادم میمونه چی بگه ...

ولی خیلیا مقصرن ..خیلیا ..
پاسخ:اوهوم


سپتا
ساعت13:23---31 فروردين 1392
salam azizam apet gashang bood

Alireza
ساعت11:12---31 فروردين 1392
سلام
دوسال پیش نوشته های آدرینا رو خونده بودم . حالم بهم میخوره از این جامعه مریض و کثیف که با هوسبازیشون دخترایی رو که لایق زندگیه پاک و آروم و مملو از عشق هستن ، به تباهی میکشونن . لعنت به من که فقط تماشاگرم .
آدرینا پاک و معصومه ولی اسیر گرگای جامعمون شد و حالا همین آشغالا هرزش میخونن .
دوباره سیبی بچین حوا خسته ام بگذار از اینجا هم بیرونمان کنند


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
چهار شنبه 30 فروردين 1392برچسب:,| 20:43 |иiηд| |



X-themes