√פֿـآطرآت مجآزے פֿــآموش مــטּ√

Memories Off Girl

ینی گوه تو این شرایط

که من یه ساعته دارم مینویسمو موقع اپش یهو پرابلم پیج بزنه و همه نوشته ها بپره



نظرات شما عزیزان:

آریسا
ساعت19:09---24 خرداد 1393
خیلی خوشحالم برات عزیزمممممممممممم و خوشحالم ازین که تو بدترین شرایط زندگیت باهات آشنا شدم و تونستم تا حدودی شریک غمات باشم یه کمم امیدواری بدم بهت
امیدوارم خوشبخت شین و هیچ چیز دیگه نتونه ازهم جداتون کنه و این روزارم هیچوقت فراموش نکن که بیشتر قدر عشق و زندگیتو بدونی
عقدتونم از حالا بهت تبریک میگم از ته ته اعماق وجودم آرزوی خوشبختی میکنم براتون
پاسخ:فدای تو بشم عزیزممممممممممم مرسییییییییییییییییییییی که بودی مرسسسیییییییی


mahsa
ساعت1:10---15 خرداد 1393
نينا جان سلام حالت خوبه؟

نينا اين اهنگ وب تو از اون يكي وبت ك گوگوش قشنگ تره هر و قت ميشنوم جيگرم ميسوزه ............خيلي ب فكرتم

فردا شارژ نتم قطع ميشه و شايد فعلا از من خبري نباشه
پاسخ:فدات عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
جمعه 9 خرداد 1393برچسب:,| 14:18 |иiηд| |



X-themes